جزئیات وبلاگ

معرفی الهیه خیابان فیاضی

معرفی الهیه خیابان فیاضی

بهترین منطقه الهیه خیابان فیاضی یا خیابان فرشته است که قیمت خانه های این خیابان در مقایسه با دیگر خیابان های تهران بسیار بالا می باشد.

یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین محله پایتخت، الهیه خیابان فیاضی یا همان خیابان فرشته است. خیابان فیاضی در حد فاصل خیابان شریفی منش تا خیابان ولیعصر گسترده شده است. همچنین به عنوان لوکس ترین و محبوب ترین منطقه های تفریحی در میان ساکنین تهران شناخته می شود.

البته شهرت اصلی الهیه خیابان فیاضی به دلیل وجود برج های تجاری، مسکونی و خانه های گران قیمت آن می باشد. مراکز خرید مجلل همچون سام سنتر و رستوران و کافه های شیک همچون فود کورت در این خیابان موجب شده تا فیاضی لقب یکی از مراکز تفریحی لوکس را به خود اختصاص دهد.

الهیه خیابان فیاضی

الهیه خیابان فیاضی در منطقه یک پایتخت و در ناحیه ۷ واقع شده است. همچنین در همسایگی الهیه می توان به محله های کاووسیه، زرگنده، قیطریه، پل رومی و تجریش اشاره کرد. الهیه از محله های لوکس و اعیانی نشین شمال تهران می باشد که یکی از مشهورترین خیابان های آن، خیابان مرتضی فیاضی یا فرشته است. البته در این محله و خیابان فیاضی ساختمان ها و پنت هاوس های دیپلماتیک زیادی وجود دارند که محل سکونت و اقامت اتباع خارجی می باشند.

بهترین منطقه الهیه

بهترین منطقه الهیه خیابان فیاضی یا خیابان فرشته است که قیمت خانه های این خیابان در مقایسه با دیگر خیابان های تهران بسیار بالا می باشد. بنابراین خیابان مرتضی فیاضی هم در تهران و هم در محله الهیه جزء گران قیمت ترین خیابان ها محسوب می شود. البته دلیل گرانی خانه در این خیابان وجود کوچه های پهن و روباز است. همچنین قیمت خانه در خیابان فیاضی از متری ۲۰  میلیون تومان آغاز شده و به متری ۳۵ میلیون تومان نیز می رسد.

دلیل برتری خیابان فیاضی نسبت به دیگر خیابان های محلات تهران

برتری الهیه خیابان فیاضی فقط به خرید و فروش خانه ها و آپارتمان های ویژه این خیابان و محله بسنده نمی کند. در خیابان فیاضی شرایطی حاکم است که از هر شخصی انتظار می رود این منطقه را در لیست بالاشهر تهران جای دهد. همچنین موقعیت جغرافیایی خیابان فرشته به شکلی است از لحاظ آب و هوا و فضای سبز شهری بسیار دل انگیز می باشد. بنابراین هر شخصی با عبور از خیابان و دیدن زوایای مختلف کوچه ها مشتاق به خرید آپارتمان یا خانه در این محله می شود.

یکی از دلایل برتری الهیه خیابان فیاضی وجود امکانات عالی در این محله است. بنابراین شما بدون هیچ دردسری می توانید به هر چیزی از نوع بهترینش دسترسی داشته باشید. در نتیجه همین مسئله کافی است که افراد ساکن خیابان فرشته از قشر معمولی جامعه نباشند و این منطقه بیشتر به سلبریتی ها و افراد مشهور اختصاص داده شود.

شرایط مسکن در الهیه خیابان فیاضی

یکی از دلایل معروفیت الهیه خیابان فیاضی وجود آپارتمان ها و خانه های گران قیمت با متراژ بالا و امکانات متنوع، پنت هاوس و برج های لوکس است. بنابراین اگر خرید خانه و آپارتمان در این خیابان مورد بررسی قرار گیرد، مواجه شدن با بالاترین قیمت خانه در تهران امری کاملا طبیعی می باشد. در نتیجه کسانی که خواهان سکونت در خیابان فیاضی محله الهیه هستند باید سرمایه هنگفتی برای لاکچری ترین خرید خانه مهیا سازند.

نقشه الهیه خیابان فیاضی

خیابان فیاضی با برخی از محبوب ترین و برترین محلات دیگر پایتخت همسایه است. بخش شمالی محله الهیه به خیابان فرشته ختم می شود و بخش جنوبی این خیابان به بزرگراه سبز مدرس می رسد. بنابراین دسترسی ساکنین را به دیگر نقاط تهران آسان می نماید. همچنین خیابان فیاض از سمت شرق با خیابان شریفی منش و از سمت غرب با خیابان ولیعصر همسایه می باشد. در حالتی کلی این خیابان از ولیعصر و بالاتر از چهارراه اصلی پارک وی شروع می شود و به اطراف پل رومی در قسمت شرقی ادامه می یابد.

مکان های دیدنی الهیه خیابان فیاضی

خیابان فیاضی با ویژگی های منحصر به فرد به یکی از مکان هایی مبدل شده که اکثر مردم خواهان گشت و گذاری در این منطقه می باشند. البته با اطمینان می توان گفت که این خیابان از امکاناتی برخوردار است که بر جذابیت خود می افزاید. بنابراین از مکان های محبوب این محله می توان به موزه دکتر حسابی، موزه موسیقی ایران، سفارت خانه، باغ سفارت آلمان و ترکیه اشاره کرد. همچنین مال های بزرگ و لوکسی در این خیابان قرار دارند که هر روزه افراد زیادی جهت گذراندن اوقات فراغت به آنجا رجوع می کنند. البته رستوران ها و کافه های شیک نیز از این قاعده مستثنی نیست.

نظرتان را بنویسید