جزئیات وبلاگ

قیمت زمین در فرشته تهران

قیمت زمین در فرشته تهران

در این مقاله قصد داریم در خصوص المان هایی که می تواند بر روی قیمت زمین در فرشته تهران تاثیر بگذارد، صحبت کنیم.

شمال شهر تهران یکی از مناطق شلوغ و البته پر رفت و امد می باشد. این منطقه به واسطه امکانات رفاهی که دارد، این روزها به انتخاب اول و آخر بسیاری از افراد برای سکونت تبدیل شده است. منطقه ۱ تهران یا همان شمال شهر از محله های بزرگ و کوچک بسیار زیادی شکل گرفته است.

بسیاری از سازندگان ساختمان ها و برج به فکر خرید زمین در مناطق شمالی تهران هستند تا بتوانند از این طریق به درآمد برسند. اگر به فکر خرید زمین در منطقه ۱ تهران هستید اما در مورد قیمت زمین در این منطقه اطلاعاتی ندارید با ما در این مقاله همراه باشید.

فرشته، یکی از مناطق با چشم انداز زیبا در تهران

حتی اگر هیچ علاقه ای به زندگی در مناطق شمالی کشور نداشته باشید، اسم محله فرشته بارها به گوشتان خورده است. این منطقه یکی از مناطق اعیان نشین و البته مدرن و لاکچری تهران به حساب می آید. محله فرشته تهران چشم انداز بسیار زیبا و بی نظیری دارد و در اصطلاح بنگاه های معاملاتی ویو این منطقه ابدی می باشد. کافیست در یکی از برج های فرشته زندگی کنید تا کل شهر تهران زیر پای شما باشد.

با توجه به این تفاسیر قیمت ملک و زمین در این منطقه بسیار بالاست. تنها افرادی می توانند در این محله لاکچری تهران ملک و یا زمینی را خریداری نمایند که تمکن مالی قابل توجهی داشته باشد. اگر به فکر خرید یک زمین در محله فرشته تهران هستید اما نمی دانید قیمت زمین در این منطقه به چه صورتی محاسبه می شود با ما همراه باشید.

قیمت زمین در فرشته تهران

با توجه به نوسانات قیمتی که در بازار ملک و زمین شاهد آن هستیم، طبیعتا نمی توان در مورد قیمت زمین در فرشته تهران یک صحبت دقیق داشت. قیمتی که امروز هر متر مربع زمین در این منطقه دارد، طبیعتا با قیمت فردای آن متفاوت خواهد بود. با بررسی برخی پارامترها اما می توانید به صورت حدودی به قیمت هر متر مربع زمین در این منطقه پی ببرید. در خوشبینانه ترین حالت ممکن در بازار امروز اگر قصد خرید زمین در این منطقه را دارید باید این موضوع را مد نظر قرار دهید که قیمت هر متر مربع زمین در این منطقه در حدود ۳۵۰ میلیون تومان می باشد.

  • لوکیشن زمین

یکی از مهم ترین عواملی که می تواند بر روی قیمت زمین در فرشته تهران تاثیر بگذارد، موضوع لوکیشن زمین است. اگر زمین مورد نظر شما در خیابان های معروف این منطقه یعنی آقا بزرگی، چناران و… باشد، طبیعتا قیمت آن نسبتا بالاتر از سایر خیابان های این منطقه می باشد.

  • دسترسی خوب

اغلب خریداران خانه در این منطقه به دنبال خرید خانه در یک منطقه ای هستند تا دسترسی راحتی برای رفت و آمد به سایر مناطق شهر داشته باشد. اکثر خیابان های معروف این محله به اتوبان های مهم شهر، محله های دیگر، پاساژهای معروف و… دسترسی راحتی دارند. با توجه به این تفاسیر این موضوع می تواند بر روی قیمت زمین در این منطقه تاثیر بگذارد.

  • تراکم ساخت و ساز

سومین عامل مهم و به شدت تاثیر گذار بر روی قیمت زمین در فرشته را می توان تراکم ساخت و ساز در این منطقه دانست. اگر تراکم ساخت و ساز در این منطقه زیاد باشد، قیمت زمین نیز به طبع آن بالا می رود. تراکم بالا نشان دهنده این است که ساخت و ساز در آن محله رونق دارد.

با بررسی این سه فاکتور می توانید به صورت حدودی به قیمت زمین در این منطقه پی ببرید. البته ناگفته نماند بسیاری از فروشندگان به این موارد اصلا توجهی ندارند و قیمت زمین را بر اساس سلیقه شخصی خود اعلام می کنند. اگر دوست دارید یک خریدی ایده آل داشته باشید، نیاز است تا با مشاوران املاک و بنگاه های معاملاتی با سابقه و معتبر در این زمینه همکاری داشته باشید.

سخنی پایانی

در این مقاله از ۰ تا ۱۰۰ در خصوص المان هایی که می تواند بر روی قیمت زمین در فرشته تهران تاثیر بگذارند، صحبت شد. برای خرید ملک و زمین در فرشته تهران می توانید با هلدینگ ساختمانی ویژن الهیه در ارتباط باشید. کارشناسان مجموعه ما به بهترین شکل ممکن پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیش تر با ما در ارتباط باشید.

نظرتان را بنویسید