جزئیات وبلاگ

عکس های خیابان الهیه تهران

عکس های خیابان الهیه تهران

هنگام دیدن عکس های خیابان الهیه تهران حتما سراغ عکس های خیابان فرشته محله الهیه نیز بروید چرا که با دیدن آن ها شگفت زده خواهید شد.

اگر به عکس های خیابان الهیه تهران نگاه کنید متوجه لوکس و مدرن بودن این محله خواهید شد. محله الهیه یکی از فوق مدرن ترین محلات تهران است که قیمت منازل در آن بسیار بالاتر از سایر مناطق تهران است. در واقع این محله جزء محله های خوش آب و هوا است که افراد مرفه در آنجا زندگی می کنند.

برج های لوکسی که در این محله قرار دارند جزء تاپ ترین برج های ایران هستند. از جمله این برج ها می توان به برج دوقلو الهیه و برج چناران اشاره کرد که جزء مشهورترین برج های الهیه هستند.

عکس های خیابان الهیه تهران منطقه فرشته

هنگام دیدن عکس های خیابان الهیه تهران حتما سراغ عکس های خیابان فرشته محله الهیه نیز بروید چرا که با دیدن آن ها شگفت زده خواهید شد. خیابان فرشته جزء لاکچری ترین خیابان های ایران در الهیه است. در خیابان فرشته سه باغ بزرگ و عمده وجود دارند که امروزه به باغ سفارت آلمان، باغ سفارت روسیه و باغ سفارت ترکیه مشهور هستند. برج های دوقلو الهیه نیز در این خیابان قرار دارند. علاوه بر برج ها در این خیابان کافه ها و رستوران های بسیار مدرن و لاکچری قرار گرفته اند. همین امر باعث شده که این خیابان جزء خیابان های منحصر به فرد تهران شود.

عکس های خیابان الهیه/مراکز خرید

شما با دیدن عکس های خیابان الهیه تهران متوجه مراکز خرید لاکچری این منطقه خواهید شد. مجموعه ای از برند های جهانی را در مجتمع های این مراکز خرید جمع آوری کرده اند. در صورتی که به عکس های این مراکز خرید نگاه کنید هیجان زده و جذب آن ها خواهید شد.

تمامی مراکز خرید در این منطقه دارای معماری داخلی بسیار شیک هستند که هر بیننده ای را مجذوب خود می کنند. لازم به ذکر است که قشر های مرفه جامعه می توانند در این مراکز خرید کنند. قشر های متوسط و ضعیف توانایی خرید در مجتمع های تجاری الهیه را ندارند.

عکس های خیابان الهیه تهران

عکس های خیابان الهیه تهران منطقه جردن

جردن یکی از مناطق خیابان الهیه است که با دیدن عکس های خیابان الهیه تهران شلوغی و لاکچری بودن منازل جردن را خواهید دید. با دیدن عکس های گذشته این خیابان متوجه وجود خانه های ویلایی آن می شوید. در حالی که امروزه خانه های ویلایی تبدیل به برج شده اند. در خیابان جردن سفارت خانه کشورهای زیادی مانند قطر، مکزیک، ایتالیا و.‌‌.. قرار دارند. از جمله رستوران هایی که می توان در عکس های منطقه جردن دید عکس رستوران سنتی گیلانه و رستوران بین المللی سان لیو است. علاوه بر این مکان ها باغ ها و بوستان های زیادی را می توان در منطقه جردن دید. ساکنان این محله از بوستان هایی همچون سیمرغ، رعنا، خشایار و.‌‌..  برای تفریحات و هوا خوری خود استفاده می کنند.

عکس های خیابان الهیه تهران/ تختی

شما می توانید برای دیدن عکس های منزل تختی به عکس های خیابان الهیه تهران مراجعه کنید. چراکه منزل پهلوان تختی در خیابان تختی الهیه قرار دارد. البته وی مدت کوتاهی را در این منطقه سپری کرد. اگر عکس های قدیمی خیابان تختی را جست و جو می کنید لازم است بدانید نام این خیابان در ابتدا ژاله بوده است.

عکس های خیابان الهیه/ پارک رزیدنس

عکس های خیابان الهیه/ پارک رزیدنس

در عکس های خیابان الهیه تهران ممکن است پارک رزیدنس توجه شما را به خود جلب کند. با توجه به برج های عظیمی که در این منطقه وجود دارد می توان این پارک سرسبز را در کنار آن ها دید. مجتمع چناران نیز در کنار این پارک واقع شده است. در پارک رزیدنس هنوز هم درختان کهنسال آن منطقه وجود دارند.

عکس های خیابان الهیه تهران/ باغ موزه هنر ایران

می توانید با نگاه کردن به عکس های خیابان الهیه تهران به باغ موزه هنر ایران نیز توجه کنید. در این باغ می توانید ماکت های زیبا مناطق گردشگری ایران را مشاهده کنید. بسیاری از این ماکت ها در زمان قبل از انقلاب به منظور جشن شاهنشاهی ساخته شده اند‌. برخی از این ماکت ها شامل ماکت چهل ستون، هشت بهشت، پل سی و سه پل و… هستند. متراژ این باغ موزه حدود یک هکتار می باشد که علاوه بر آثار تاریخی آثار هنری نیز در آن قرار دارند.

نظرتان را بنویسید