جزئیات وبلاگ

برج های لاکچری خیابان الهیه تهران

برج های لاکچری خیابان الهیه تهران

برج های لاکچری خیابان الهیه تهران یکی از نخستین آیتم هایی هستند که با عبور از خیابان های شمال پایتخت جلب توجه می نمایند.

برج های لاکچری خیابان الهیه تهران یکی از نخستین آیتم هایی هستند که با عبور از خیابان های شمال پایتخت جلب توجه می نمایند. البته با قدم گذاشتن در این برج ها محو زیبایی منحصر به فرد فضای داخلی و امکانات به روز آن می شوید. همچنین خیابان فرشته یکی از معروفترین خیابان های لاکچری تهران است.  بنابراین به دلیل شرایط جوی مطلوب در بین برج نشینان و ثروتمندان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. درنتیجه برج سازان و معماران زیادی در این خیابان مدام مشغول به ساخت و ساز بوده و جهت ارائه بهترین کار با یکدیگر در حال رقابت هستند. حال معروف ترین برج های لاکچری خیابان الهیه تهران به شرح زیر می باشند:

برج های لاکچری خیابان الهیه تهران کدامند؟

برج های دوقلوی الهیه

یکی از محبوب ترین برج های لاکچری خیابان الهیه تهران، برج های دوقلو می باشند. این برج ها با ۲۵ طبقه ارتفاع در خیابان گلنار واقع شده اند که پنت هاوس های آن ها رکوردار قیمت در سطح تهران هستند. البته ۲۰ طبقه از برج های دوقلو الهیه کاربرد مسکونی دارند و ۵ طبقه دیگر جزء واحدهای مشترک مجتمع می باشند.

همچنین تعداد کل واحدها به ۱۲۰ می رسند. مساحت زمین برج های دوقلو ۳۵۰۰ متر مربع می باشد که از سازه های با اسکلت فلزی و معماری به سبک نئوکلاسیک استفاده شده است. از مزایای دیگر این برج ها موقعیت جغرافیایی عالی آنها هستند که به بزرگراه های چمران، صدر و مدرس می رسند.

مجتمع چناران پارک

مجتمع چناران پارک یکی دیگر از برج های لاکچری خیابان الهیه تهران است. طراحی و ساخت این برج برگرفته از به روزترین تکنولوژی ها و بالاترین استانداردها می باشد. برج چناران شامل آپارتمان هایی با متراژ بالا بوده که کمترین متراژ آنها ۲۶۰ مترمربع است. خدمات این مجتمع شامل سیستم ایمنی، آب نما، کارواش ماشین، سرو غذا، پیست دوچرخه سواری و آبشارهای زیبا می باشد.

سیستم ایمنی در برج چناران به عنوان یکی از برج های لاکچری خیابان الهیه تهران به حدی زیاد است که درب هر منزل با شماره پلاک اتومبیل مختص به خود باز می شود. همچنین در طبقات آخر این مجتمع  پنت هاوس های لاکچری وجود دارد که بالاترین قیمت های فروش را در اختیار دارد. بنابراین قیمت هر متر از واحدهای این برج  ۲۵ الی ۶۰ میلیون تومان می باشد.

برج پارمیس

زمانی که صحبت در مورد برج های لاکچری خیابان الهیه تهران می شود در ذهن مخاطبان برج لوکس پارمیس تداعی می گردد. این برج یکی از منحصر به فردترین، مجلل ترین، لوکس ترین و زیباترین برج های مسکونی خیابان فرشته به حساب می آید. برج پارامیس در ۱۳ طبقه، ۱۰ طبقه مسکونی، ۱۵۰۰۰ مترمربع مساحت زمین و ۷۰۰۰ متر زیر بنا طراحی و ساخته شده است. همچنین از دیگر طبقات این برج یکی به عنوان لابی و دو طبقه دیگر پارکینگ برج محسوب می شوند. مجتمع چناران از خدمات دیگری همچون فضای سبز، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، جکوزی و سونا برخوردار است.

برج های لاکچری خیابان الهیه تهران

برج هرمس

یکی از برج های لاکچری خیابان الهیه تهران، برج هرمس است که مساحت ۶۰۰۰ متری آن به تقاطع خیابان های کوهیار و نمازی می رسد. این برج در بهترین محله مسکونی فرشته قرار گرفته که به خیابان های بزرگراه چمران، بزرگراه مدرس و ولیعصر دسترسی دارد. بنابراین ساکنین هرمس به راحتی می توانند به قسمت متعدد پایتخت دسترسی داشته باشند. همچنین مجتمع هرمس با به روزترین متریال های دنیا ساخته شده و فهرستی از بهترین تجهیزات و امکانات را در بر می گیرد. طراحی و معماری فوق العاده فضای داخلی و خارجی این برج، جلوه بی نظیر و خارق العاده ای به مجتمع بخشیده است. البته این برج در منطقه عالی از نظر جغرافیایی واقع شده که به کوه های البرز از سمت شمال و به کل پایتخت از دیگر سمت ها دید دارد.

برج تیفانی

یکی از باشکوه ترین برج های لاکچری خیابان الهیه تهران با طراحی و معماری منحصر به فرد، برج تیفانی می باشد. این برج با ۱۳ طبقه، ۱۰ طبقه با کاربرد مسکونی، ۱۷ واحد و پارکینگی با ظرفیت ۵۰ ماشین طراحی و ساخته شده است. این برج از زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر و زیربنایی ۵۰۰۰ متر ساخته شده که حداقل متراژ واحدها ۱۲۰ متر مربع می باشد. اما بهترین واحد مجتمع تیفانی، پنت هاوس آن با متراژ  ۱۰۰۰ متر مربع است. همچنین از خدمات این برج می توان به آسانسور دو لاین، سونای بخار و خشک، جکوزی، خدمات لابی شبانه روزی، سیستم تهویه چیلر و فن کوین و … اشاره کرد.

 

نظرتان را بنویسید