جزئیات وبلاگ

همه چیز درباره جزیره کیش

همه چیز درباره جزیره کیش

آشنایی کامل با همه چیز درباره جزیره کیش به شما عزیزان این امکان را می‌دهد تا فضای تاریخی، توریستی و… این جزیره زیبا را به خوبی بررسی نمایید. این جزیره زیبا در محدوده شهرستان بندر لنگه و استان هرمزگان قرار دارد. جزیره‌های دیگری مانند هندورابی و… در نزدیکی این جزیره واقع شده است.  

بررسی وسعت و میزان جمعیت جزیره کیش

آگاهی از همه چیز درباره جزیره کیش مخصوصاً وسعت و جمعیت آن بسیار مهم است. این جزیره مرکز شهرستان بندر لنگه است. شاید به دلیل همین نزدیکی بسیاری از ساکنان بندر لنگه، محل اقامت خود را این جزیره خوش آب و هوا انتخاب کرده‌اند. این جزیره جمعیتی حدود ۴۰۰۰۰ نفر دارد  و مساحت تقریبی آن حدود ۹۰ کیلومتر است. بسیاری از افرادی که به این جزیره زیبا سفر داشته‌اند مردمان این جزیره را افرادی بسیار میهماندوست و خونگرم می‌دانند.

همه چیز درباره جزیره کیش

معرفی اصلی‌ترین خیابان‌های جزیره کیش

آگاهی از همه چیز درباره جزیره کیش مخصوصاً مراکز خرید و خیابان‌های مهم به شما در خرید بهترین اجناس کمک می‌کند. معمولاً اصلی‌ترین خیابان هر شهری به جایی گفته می‌شود که مراکز مهم اعم از خرید و گردشگری و … در آن واقع شده باشد. خیابان فردوسی  در این جزیره از مهمترین خیابان‌ها است.  در این خیابان از جدیدترین اصول معماری برای دیزاین استفاده شده است. طراحی جذاب و نورپردازی زیبا باعث شده تا پیاده‌روی در این خیابان برای بسیاری از گردشگران بسیار جذاب باشد. اگر شما هم می‌خواهید با بهترین هایپرها و فروشگاه‌های بزرگ این جزیره آشنا شوید حتماً به این خیابان سری بزنید.

بررسی وضعیت آب و هوا جزیره

آگاهی از همه چیز درباره جزیره کیش به خصوص آب و هوای آن بسیار مهم است. جزیره کیش به داشتن آب و هوای بسیار گرم معروف است. به همین دلیل تابستان زمان مناسبی برای سفر به این جزیره زیبا نیست. اما عده‌ای از افراد به دلیل تخفیف‌های دوره‌ای که برای فصل تابستان بسیاری از تورها در نظر می‌گیرند، در تابستان نیز به این جزیره سفر می‌کنند. حتی گاهی اوقات به دلیل تخفیفات هتل‌ها و تورها، تابستان‌ها بسیار شلوغ‌تر از فصول دیگر است! در اثر نور خورشید فراوان و تبخیر آب، رطوبت بسیار زیادی ایجاد می‌شود به همین دلیل این جزیره از آب و هوای نسبتاً گرم و مرطوبی برخوردار است. بسیاری از افراد بهترین زمان برای مسافرت به کیش را اواخر شهریورماه، اوایل پاییز و یا اوایل بهار می‌دانند.

زیباترین جاهای دیدنی جزیره

کیش دارای مکان‌های توریستی و تاریخی بسیار زیادی است که از مهمترین آنها می‌توان به ساحل مرجانی، آکواریوم، کشتی یونانی، شهر باستانی حریره، دره پرتقالی‌ها، پارک دلفین، پرندگان و… را می‌توان نام می‌برد. همچنین برای کودکان دلبند شما نیز مراکز تفریحی زیادی مانند مرکز بازی هایلند و… ساخته شده است. مرکز خرید شهر دارای مکانی برای بازی و نگهداری کودکان شما است تا در هنگام خرید راحت باشید.

نحوه تحصیل در کیش

همه چیز درباره جزیره کیش

جزیره کیش مکانی مناسب برای تحصیل است. در واحد بین‌الملل این دانشگاه، رشته‌های متعددی برای تحصیل وجود دارد.

بررسی قوانینی که در کیش باید رعایت کنید:

در این جزیره قوانین زیادی وجود دارد که حتماً باید این قوانین را رعایت نمایید. این قوانین شامل موارد زیر است:

  • شروع به کار مراکز خرید از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و از ساعت ۱۷ تا ۲۲ است.
  • اسکان چادر در کیش خلاف مقررات است، تنها در مکان‌های مشخص شده باید این کار را انجام داد.
  • بوق زدن نیز به دلیل ایجاد آلودگی صوتی برخلاف مقررات است.
  • ایجاد آلودگی و گذاشتن هر نوع آشغال روی زمین و یا انداختن داخل دریا ممنوع است.
  • همه افراد باید با ماشین تمیز اقدام به رانندگی نمایند زیرا در غیر این صورت جریمه خواهند شد.
  • برخلاف ساحل شمال کشور، شنا کردن در سواحل این جزیره زیبا ممنوع است.
  • آب این جزیره غیرقابل شرب است به همین دلیل حتماً باید آب معدنی بشویید.
  • هررنگ ماشین در این جزیره مختص به کاری خاص است به عنوان مثال رنگ سفید ماشین فقط برای دربست استفاده می‌شود.
  • حتماً در هنگام دور زدن در میدان باید از راهنما استفاده کرد.
  • هنگام اجاره کردن ماشین حتماً باید دفترچه رنت داشته باشید.

آیا با سرمایه‌گذاری در جزیره کیش می‌توان به سود اقتصادی دست یافت؟

از بزرگترین مزایای سرمایه‌گذاری در کیش معافیت مالیاتی است. معافیت مالیاتی باعث رشد کسب و کار شما می‌شود. کمک گرفتن از سرمایه‌گذاران خارجی، انتقال ارز تقریباً به طور نامحدود و… از مزایای سرمایه‌گذاری در این جزیره است. اقتصاد جزیره به خاطر وجود توریست دارای رونق زیادی است.  داشتن مغازه، فروشگاه و یا خریدن بخشی از یک هتل آپارتمان و یا حتی سهام یک شرکت در زمان حال و آینده برای شما منجر به سود بسیار زیادی می‌شود.

نظرتان را بنویسید