املاک ویژن الهیه

بررسی

گروه مهندسین و مشاورین املاک ویژن الهیه، به عنوان یکی از دفاتر فعال در حوزه املاک و مستقلات در تهران، به شمار می رود . ما با در نظر گرفتن تغییر نگرش ها و شیوه های زندگی، به دنبال گسترش ایده ها برای ساخت، اجرا و فروش در عرصه ساختمان هستیم.

مأموریت و تلاش ما، ایجاد یک بستر پویا برای شفاف سازی امور و معاملات و نیز اطلاع رسانی مفید در حوزه مسکن، املاک و مستغلات کشور است. در این راستا، بر آنیم، که با توجه به بکارگیر ی دانش سازمانی و کادری مجرب، و تکیه بر تلاش، پشتکار و شناسایی نیاز مشتریان، گامی بلند و ثمر بخش در صنعت ساختمان و مشاورین املاک برداریم.

 

دپارتمان فروش گروه مهندسین و مشاورین املاک ویژن الهیه

به عنوان قلب تپنده هر کسب و کار می توان به دپارتمان فروش آن اشاره کرد. تیم فروش و بازاریابی املاک ویژه الهیه، با شناسایی نیازهای مشتری، با تکیه بر تلاش و پشتکار، سعی به ارائه بهترین مشاوره فروش به مخاطبان خود را دارد.

دپارتمان طراحی و ساخت

یکی از ارکان مهم در طراحی خوب ، داشتن خلاقیت و ذوق هنری  تیم طراحی می باشد.. این دپارتمان از سال ۱۳۷۹ در شهرهای تهران و کرج مشغول به فعالیت بوده و با درنظر گرفتن شیوه های نوین در عرصه ساخت و ساز، با بهره گیری از جدیدترین متدهای روز دنیا و مصالح ساختمانی، اقدام به ساخت بناهایی فاخر و ماندگار نموده اند.

دپارتمان معماری و دکوراسیون ویژن الهیه

برای خروج از روزمرگی ها و رسیدن به سبک زندگی ایده آل، نیاز به خلق فضاهایی داریم که با مولفه های یک زندگی ایرانی به صورت مدرن سازگار باشد . گروه معماری ویژن، با در نظر گرفتن نیازهای کارفرما و ضوابط معماری، با حفظ ایده های خلاقانه، پروژه های جذاب و شاخصی را به سرانجام رسانده است.

دپارتمان تبلیغات هلدینگ ویژن، با هدف شناسایی اهداف برند، بررسی بازار و شناسایی موقعیت های مناسب جهت تبلیغات، نظارت بر روی ایده های تبلیغاتی و نحوه اجرا و اکران تبلیغات، دارای قر ارداد همکاری در زمینه طراحی وب سایت، معرفی بازار هدف به گوگل (سئو)، طراحی تیزر و عکاسی حرفه ای محصولات می باشد.

از جمله خدمات ارائه شده توسط گروه مهندسین و  مشاورین املاک ویژن الهیه، مشاوره در امور سرمایه گذاری  کوتاه مدت و بلند مدت در تهران ، ترکیه و جزیره کیش می باشد.

بازدید روزانه

نظر ارسال کنید