جزئیات وبلاگ

جاهای دیدنی کیش

جاهای دیدنی کیش

جاهای دیدنی کیش – هیچ چیز بهتر از داشتن یک تعطیلات عالی در دل طبیعت و کنار دریا نیست. بسیاری از افراد تمایل دارند به مکان‌هایی سفر کنند که علاوه بر طبیعت بکر و زیبا، مراکز خرید خوبی نیز داشته باشد. کیش از مهم‌ترین مراکز توریستی برای خرید و همچنین داشتن یک تعطیلات فوق العاده است. کیش آنقدر زیبا و جذاب هستند که چشم هر بیننده‌ای را مسحور خود می‌کنند. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد به محض بازگشت از سفر کیش مجدداً مقدمات سفر خود را به کیش برای آینده نزدیک آماده نمایند. علاوه براین جزیره کیش دارای امکانات تفریحی بسیار زیادی برای سرگرم کردن کودک دلبند شما است. در ادامه همراه ما باشید تا با جاهای دیدنی کیش آشنا شوید.

کشتی یونانی جزیره کیش

زیباترین جاهای دیدنی کیش

در ادامه به معرفی زیباترین جاهای دیدنی کیش می‌پردازیم:

  • ساحل مرجانی کیش

جذاب‌ترین ویژگی این ساحل آب شفاف و زلال آن است به طوری که می‌توانید به راحتی ماهی، سنگ، مرجان و…در آب آن مشاهده نمایید. در این ساحل آلاچیق‌هایی برای پذیرایی از میهمانان وجود دارد.

  • آکواریوم کیش

از زیباترین جاهای دیدنی کیش آکواریوم آن است. این آکواریوم دارای انواع مختلف ماهی‌های رنگی و زیبا و همچنین سایر آبزیان مانند تمساح است.

  • کشتی یونانی

این کشتی بسیار مناسب سلیقه افرادی است که به تاریخ علاقه بسیاری دارند.

  • شهر باستانی حریره

شهر حریره شهری فوق‌العاده زیبا با آثار تاریخی شگفت انگیز است. اگر شما به بناهای تاریخی علاقه‌مندید حتماً از این شهر بازدید نمایید.

  • دره پرتقالی‌ها

این دره زمانی مکان سکونت پرتقالی‌ها بوده است. درخت انجیر معابد با تنه‌های قطور و با عمر طولانی خود در دره پرتقالی‌ها هر بیننده‌ای را مسحور خود می‌کند.

  • درخت سبز کیش

عمر بالا، تنه قطور و اعتقاد به حاجت دادن این درخت زیبا، باعث جذب و دعای بسیاری از توریست‌ها برای برآورده شدن حاجتشان می‌شود.

  • جزیره هندورابی

طبیعت دست نخورده و هوای فوق‌العاده عالی این جزیره از مهمترین عوامل جذب توریست به این جزیره است. اگر شما هم به دنبال سکوت و آرامش محض هستید، این جزیره انتخاب فوق‌العاده‌ای برای شما است.

• شهر زیر زمینی کاریز کیش
  • شهر زیر زمینی کاریز کیش

همانطور که از نام این شهر پیداست در گذشته از آن به عنوان کاریز و یا قنات استفاده می‌کردند. اما امروز رستوران‌های سنتی با موسیقی‌های گوش نواز در این شهر مشغول به فعالیت هستند. شما با رفتن به این شهر

زیرزمینی، علاوه بر داشتن بازدید تاریخی از امکانات رستوران‌های آن نیز می‌توانید استفاده کنید.

معرفی مکان‌های دیدنی عالی جزیره برای کودکان دلبند شما

شاد کردن کودکان از بزرگترین دغدغه‌های والدین است.  از مهمترین جاهای دیدنی کیش، مکان‌های آماده شده برای تفریح و لذت کودکان است. در ادامه به مهمترین این مکان‌ها اشاره می‌کنیم.

  • شهربازی هایلند کیش

این شهربازی به دلیل وسعت و امکانات خود در سراسر ایران بسیار معروف است. استفاده از انواع امکانات بازی و سرگرمی مانند سفینه، چرخ و فلک و…نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان را نیز سرگرم می‌کند.

  • اوشن پارک کیش

ایجاد شور و هیجان و تخلیه انرژی از بزرگترین مزیت‌های پارک آبی اوشن است. طراحی این پارک آبی بی‌نظیر به گونه‌ای است که هم کودکان و هم بزرگسالان بتوانند از آن استفاده نمایند.

  • پارک ماسه بازی

از بزرگترین لذت‌های کودکان ماسه بازی در ساحل است. این پارک خاطره زیبایی از ماسه بازی برای کودک دلبند شما می‌سازد.

  • مجموعه دلفیناریوم کیش

دلفین، پنگوئن، گراز دریایی و از جالب‌ترین حیواناتی هستند که اکثر کودکان به شدت عاشق آنها هستند.

جاهای دیدنی کیش

اگر به دنبال مکانی برای استراحت هستید سفر به جزیره زیبای کیش و دیدن جاهای دیدنی کیش انتخاب مناسبی برای شما است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، می توانید بقیه مقالات درباره جزیره زیبای کیش را مطالعه کنید ون یا برای خرید ملک در کیش به بخش املاک، مراجعه نمائید

نظرتان را بنویسید