جزئیات وبلاگ

زندگی در آلانیا

زندگی در آلانیا

زندگی در آلانیا در بین ایرانی ها طرفدار زیادی دارد، برای زندگی در آلانیا باید بتوان کار خوبی پیدا کرد.زندگی در آلانیا در بین ایرانی ها طرفدار زیادی دارد، برای زندگی در آلانیا باید بتوان کار خوبی پیدا کرد.

امکانات آلانیا

اخیرا ترکیه بهترین مقصد مهاجرتی جهان بخصوص برای ما ایرانی ‌ها بوده است و حتی حالا هم، هزاران خارجی با انواع ملیت‌ ها در این کشور در حال زندگی هستند. شهرهایی مثل استانبول، آنتالیا و آنکارا بیشترین مهاجر را دارند. در بین همه شهرهای ترکیه جهت زندگی، آلانیا زیاد شناخته شده نیست. آلانیا، شهر زیبای ساحلی به خاطر دریای بی کران، جنگل‌ های بی ‌نظیر، غذاهای خوش طعم، آب و هوای دل انگیز بهترین سبک زندگی را دارد.

 آلانیا قسمتی از منطقه آنتالیا است که مکان‌ های دیدنی تاریخی زیادی در خود جای داده است . این شهر دارای آب و هوای مدیترانه‌ ای با تابستان هایی طولانی و زمستان هایی معتدل است. شهر آلانیا به آب و هوای پاک و آفتابی، سواحل مبهوت کننده، مردم بسیار خون گرم و خوش برخورد و آپارتمان و ویلا های ارزان قیمت معروف شده است. زندگی کردن در سواحل آلانیا سبک زندگی جدیدی را برای افراد به وجود می آورد. هزینه اجاره خانه در این منطقه پایین و بسیار مقرون به صرفه است. آلانیا ارزان ‌ترین منطقه ترکیه برای زندگی است. زندگی در آلانیا هزینه های هنگفتی در پی ندارد و با بیشترین امکانات در آنجا می توان زندگی کرد.

ساکنان آلانیا دسترسی راحتی به فرودگاه قاضی پاشا و همچنین فرودگاه بزرگ آنتالیا دارند. بیشتر مهاجرانی که در آلانیا زندگی می کنند از زندگی خود، راضی و خشنود هستند و شرایط زندگی در آلانیا را مساعد می ‌دانند. آلانیا دومین شهر مقصد مسافران و گردشگران برای تعطیلات گزارش شده است. این شهر در حال پیشرفت و تبدیل شدن به یکی از بهترین نقاط دنیا برای زندگی کردن و گردشگری است.

آشنایی با مزایای زندگی در آلانیا

علت محبوبیت زندگی در آلانیا

سبک زندگی مدیترانه ای: اگر سبک زندگی مدیترانه ‌ای را دوست دارید، حتما آلانیا را برای زندگی انتخاب کنید. آلانیا تابستان هایی خنک و زمستان هایی معتدل دارد.

رژیم غذایی سالم: یکی دیگر از علل محبوبیت زندگی در آلانیا داشتن رژیم غذایی سالم و تازه است. آنتالیا پایتخت مرکبات ترکیه است و مردم آن عادت های غذایی سالمی دارند. به خاطر خاک حاصلخیز آلانیا همیشه سبزیجات تازه مانند گوجه فرنگی و خیار در این شهر فراوان است. مواد درجه یک و ارگانیک در بازارهای محلی آلانیا در دسترس خریداران است. روغن زیتون که  از مواد اصلی غذاهای ترکی است از سواحل اژه وارد بازار می‌شود. آلانیا یک منطقه ساحلی است و ماهی ‌های تازه و غذاهای دریایی همیشه در لیست غذاهای ساکنان آن قرار دارند. بیشتر غذاهای سنتی این شهر پر از سبزیجات، گیاهان و ادویه هستند. شهر آلانیا رستوران ‌های با کیفیت زیادی دارد که می توان برای خوردن غذاهای محلی به آن جا رفت.

زیر ساخت حمل و نقل پیشرفته: از دیگر عوامل محبوبیت آلانیا برای زندگی این است که این شهر زیرساخت حمل و نقل پیشرفته ‌ای دارد. از  شهر آلانیا  تا فرودگاه آنتالیا ۱۳۵ کیلومتر و تا فرودگاه قاضی پاشا ۴۵ کیلومتر فاصله است. این دو فرودگاه هر دو بسیار پیشرفته، مدرن و با امکانات بالا هستند و آلانیا را به بیشتر نقاط ترکیه و کشورهای اروپایی و خاورمیانه مرتبط می سازد. سیستم اتوبوس بین شهری در آلانیا پیشرفته است و بیشتر اتوبوس ‌ها به وای فای رایگان و صندلی های راحت مجهز هستند. با این حال قیمت بلیط اتوبوس در آلانیا خیلی ارزان است. 

بهترین منطقه در شهر آلانیا

بهترین منطقه برای زندگی در آلانیا محموتلار است که خریداران املاک به آن خیلی علاقه دارند. این منطقه امکانات رفاهی بسیار بالایی دارد و نزدیکی به ساحل و منظره های دیدنی آن باعث محبوبیت فوق العاده اش در بین محله ‌های آلانیا شده است. اکثر سرمایه دارانی که می خواهند سرمایه‌گذاری کنند، اولویت اول آن ها آلانیا است. آلانیا پذیرای همه شهروندان از همه کشورها مثل انگلیس، روس، اروپای شرقی و خاورمیانه است و مثل یک نسخه کوچک تر از سازمان ملل رفتار می کند. فروشگاه‌ ها در همه محله‌ های آن یورو، دلار، پوند و سایر ارزها را قبول می کنند و با این روش خرید و زندگی در آلانیا ساد‌ه ‌تر می شود.

هزینه های زندگی در آلانیا

هزینه‌ های زندگی در آلانیا بسیار ارزان‌ است. شما به آب، برق، غذا و نوشیدنی، وسایل حمل و نقل و ملزومات روزانه با قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ ای دست پیدا خواهید کرد. تمام وسایل در این شهر نسبت به بقیه مناطق ارزان تر است.

نظرتان را بنویسید