جزئیات وبلاگ

آشنایی با مراکز خرید آلانیا

مراکز خرید آلانیا

مراکز خرید آلانیا نقطه قوت گردشگری در این شهر است. این مراکز حتی بیشتر از نقاط تفریحی مسافران را به خود جذب می کنند.

 از زیباترین شهرهای ترکیه می توان آلانیا را نام برد که جذابیت ‌های گردشگری زیادی در خود جای داده است. یکی از همین جذابیت ‌های گردشگری داشتن مراکز خرید متنوع است. بازار ها و مراکز خرید آلانیا همه عاشقان خرید را با هر سلیقه ای به خود جذب می کند. خرید کردن در مراکز خرید آلانیا به اندازه رفتن به مکان های تفریحی پر هیجان و لذت بخش است. در این مقاله اطلاعاتی در مورد مراکز خرید آلانیا و بازار های آن آورده شده است.

ویژگی های مراکز خرید آلانیا

 بعضی از مراکز خرید معروف و مهم آلانیا عبارتند از:

 آلانیوم

 آلانیوم مرکز خریدی تجاری و تفریحی و جزو بهترین مراکز خرید آلانیا است که دو طبقه ساخته شده است. این مرکز خرید نزدیک به ۲۶۰ برند را برای مشتریان ارائه می دهد. برند های مثل کیرفور، بوینر، تکنوسا و… که جزو معروف ترین برند ها می باشند در این مرکز خرید در دسترس مشتریان قرار دارند. در این مرکز خرید همه لوازم و مواد مورد نیاز موجود است از لباس گرفته تا انواع مواد خوراکی. همچنین مرکز خرید آلانیوم مراکز تفریحی، سینما و رستوران های با کیفیتی نیز دارد.

نوا اوتلت

مرکز خرید نوا اوتلت یکی از مراکز خرید آلانیا است که بسیار شلوغ و پر رفت و آمد است. بیشتر برند های معروف جهان و ترکیه در این مرکز نمایندگی دارند. اکثر هتل های آلانیا که محل استراحت گردشگران هستند این مرکز خرید را به گردشگران معرفی می کنند. ایاب و ذهاب مسافران  به این مرکز خرید از طرف هتل ها رایگان انجام می شود. اجناس این مرکز خرید قیمت هایی پایین و مناسبی دارند. البته فروشگاه ها حراجی و تخفیف های فوق العاده به مشتریان هم برای جلب رضایت مشتریان در برنامه خود دارند.

کیپا

این مرکز خرید که از بهترین مراکز خرید آلانیا به شمار می آید، دارای ۱۰۰ مغازه برای عرضه برند های متنوع داخلی و خارجی است. در این مرکز خرید همه لوازم مثل انواع پوشاک و لوازم برقی و لوازم خانگی و… موجود است.

مگا مال آلانیا

 مرکز خرید مگا مال یکی دیگر از مشهورترین مراکز خرید آلانیا است. این مرکز خرید امکاناتی مثل: زمین بازی برای کودکان، اتاق برای نگهداری از نوزادان، ویلچر برای افراد ناتوان، حراست ، نمازخانه، رستوران، پارکینگ و اینترنت بی‌سیم برای خدمات رسانی دارد.

 چرم دنور  

مرکز خرید چرم دنور از بهترین مراکز خرید آلانیا در زمینه عرضه انواع چرم است. مرکز خرید دنور انواع محصولات چرمی را برای خانم ‌ها و آقایان ارائه می دهد. محصولات این مرکز خرید کیفیت بالایی دارند و همچنین خواهان زیادی نیز دارند.

مزون آلانیا  

این مزون عرضه کننده انواع طلا، نقره و جواهرات است. قیمت ‌ها در این مزون نسبتاً مناسب است.

مراکز خرید آلانیا

مرکز خرید اگتچ آلانیا

این مرکز خرید کامل ترین مکان در بین مراکز خرید آلانیا در زمینه  فروش تمام لوازم مربوط به ماهی و ماهیگیری مثل قلاب است. خون گرم بودن کارکنان و فروشنده های  این مرکز یکی از امتیازات آن است.

 کوناکلی تایم  سنتر

مهم ‌ترین مرکز برای برند های ترکی و برند های محلی در بین تمام مراکز خرید آلانیا به حساب می آید. در این مرکز برند های معروف و مطرح ترک با کیفیت بالا و قیمت پایین در اختیار مشتری ها قرار می گیرد. صاحبان مهمترین و فعال ترین فروشگاه های این مرکز دارندگان برند های السی وایکیکی، لوفیان و دفکتو هستند. در این مرکز خرید برای کودکان زمین بازی بر پا شده است. این مرکز مجموعه ای کامل از اجناس در اختیار مشتری ها قرار می دهد. آرایشگاه، شیرینی فروشی و خیلی مغازه های دیگر در این مرکز خرید فعال هستند. این مرکز به ساحل نزدیک است و بعد از خرید می توان به گردش و پیاده روی در ساحل رفت.

مراکز خرید آلانیا در منطقه خلیج

خلیج منطقه‌ ای بسیار زیبا و پر از مغازه، قهوه‌ خانه‌ و رستوران محلی است. بازار بزرگ ساحلی خلیج مورد توجه اکثر گردشگران قرار گرفته است. در این بازار چیز هایی مثل عطر و ساعت و خیلی وسایل دیگر قابل خرید است که اکثرا هم قیمت مناسبی دارند.

جمعه بازار آلانیا

در جمعه بازار لوازم سوغاتی، پارچه، انواع ادویه و قهوه مخصوصاً قهوه ترک به راحتی قابل تهیه و خرید است. بیشتر قیمت‌ ها در جمعه بازار مناسب است ولی باز هم جای چانه زنی دارد.

نظرتان را بنویسید