جزئیات وبلاگ

خرید خانه در خیابان فرشته

خرید خانه در خیابان فرشته

خرید خانه در خیابان فرشته برای خیلی از افراد در حد آرزوست. با پرداخت مبلغ زیادی پول می شود در فرشته صاحب خانه شد.

قبل از بحث در مورد خرید خانه در خیابان فرشته باید در مورد خیابان فرشته اطلاعاتی به دست آورد. خیابان فرشته از مشهورترین خیابان‌ های شمال تهران واقع در منطقه ۱ و محله الهیه است. خیابان فرشته با نام دیگری هم شناخته شده است که خیابان فیاضی است.

آشنایی با خیابان فرشته

 ابتدای خیابان فرشته خیابان ولیعصر کمی قبل تر از چهار راه پارک وی است و انتهای آن  پل رومی قرار دارد. مجلل ترین، لوکس ترین آپارتمان ها و پنت هاوس ها در خیابان فرشته قرار دارند. این خیابان گران ترین و با ارزش ترین آپارتمان ها را در خود دارد. بیشتر شهرت خیابان فرشته به خاطر قیمت بالا و لوکس بودن آپارتمان های آن است. دسترسی خیابان فرشته به دیگر مناطق تهران به خاطر بزرگراه مدرس و بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر بسیار زیاد و آسان است. وجود ایستگاه های تاکسی و بی آر تی و مترو های قیطریه و تجریش باعث آسایش مردم، برای رفت و آمد به خیابان فرشته شده است.

خرید خانه در خیابان فرشته

خیابان فرشته، محله ای مرفه نشین است و خانه های آن جا به شدت گران قیمت هستند، برای خرید خانه در خیابان فرشته باید پول زیادی مصرف کنید. برای کسانی که از لحاظ مادی  مشکلی ندارند و توانایی پرداخت مبالغ بالا برای خرید آپارتمان دارند، این خیابان آپارتمان‌ های مجهز، شیک و لوکس و همچنین برج های زیبا و لاکچری زیادی در خود جای داده است. با خرید خانه در خیابان فرشته از لحاظ امکانات، امنیت ساختمان، دسترسی با هیچ مشکلی برخورد نخواهید کرد. بعضی افراد برای خرید و تفریح، دیدن رستوران ‌ها و امکانات دیگر این خیابان به آنجا می روند. اگر آن ها قصد خرید آپارتمان داشته باشند، خرید خانه در خیابان فرشته را در اولویت قرار می دهند.

مزایای خرید خانه در خیابان فرشته

مزایای خرید خانه در خیابان فرشته

خرید خانه در خیابان فرشته بسیار پر هزینه است. عبور و مرور افراد خارجی و غیر بومی در این محله زیاد است. بیشتر این عبور و مرور ها هم به خاطر ساختمان های دولتی و سفارتخانه هایی است که در این محله واقع شده اند. تردد افراد خارجی باعث بالا رفتن نرخ خرید خانه در خیابان فرشته شده است. خیابان فرشته جزو لوکس ترین و گران قیمت ترین محله های الهیه و کل تهران شناخته شده است.

 مراکز خرید این خیابان به نام های فرشته و سام سنتر از معروفترین مرکز خرید های الهیه هستند. همچنین دسترسی کامل این محله به خیابان تجریش و خیابان ولیعصر موجب خرید راحت مردم این محله شده است. رستوران‌ های واقع شده در خیابان فرشته، با غذاهای متعدد ایرانی و خارجی با بهترین کیفیت و بالا ترین قیمت از مشتریان خود پذیرایی می کنند. این رستوران ‌ها پاتوق افرادی است که علاقه زیادی به غذاهای فرنگی دارند.

امتیازات خیابان فرشته

مراکز خرید شیک مانند سام سنتر و کویین سنتر، کافه ‌های جذاب و رستوران ‌های با کیفیت، همچنین فود کورت‌ های متنوع در خیابان فرشته بسیار به چشم می خورد. خیابان فرشته به عنوان مرکز تفریحات لاکچری در تهران معروف است. خیابان فرشته دارای فضای سبز و آب و هوای دل انگیز و بسیار خوبی است و از پر طرفدار ترین مناطق، برای خرید خانه است. یکی از امتیازهای خیلی خوب برای خرید خانه در خیابان فرشته که برای خریداران خانه و آپارتمان بسیار مهم و ضروری است، دسترسی خوب و سریع است. محله ‌ی فرشته با مناطق جنوبی تهران و همچنین مرکز فاصله‌ ی نسبتاً  زیادی دارد. اما وجود تاکسی و برخی از ایستگاه های بی ار تی و مترو این فاصله را کم می کند. اگر حمل و نقل با ماشین شخصی باشد که دغدغه ای برای طول مسیر نیست.

قیمت خرید خانه در خیابان فرشته

خیابان فرشته در تهران به گران ترین منطقه مشهور شده است. خرید خانه در خیابان فرشته یک سرمایه گذاری مطمئن است، سرمایه گذاری که هیچ ضرری در آن راه ندارد. نمونه ‌هایی از شیک ترین برج ‌ها،  با کلاس ترین پنت هاوس ها، مجهز ترین آپارتمان ‌ها و مناسب ترین خانه‌ های ویلایی با وسعت زیاد و متراژ های بالای ۱۰۰ متر و امکانات کامل را می توان در خیابان فرشته مشاهده کرد. به خاطر این امکانات بالاترین قیمت‌ های خرید خانه در خیابان فرشته تهران برقرار است. برای زندگی در محله مرفه نشین باید هزینه های هنگفتی کرد. برای خرید خانه در خیابان فرشته هم باید پول زیادی داشت تا بتوان یک خانه شیک و با امکانات تهیه کرد.

نظرتان را بنویسید