جزئیات وبلاگ

آشنایی با جاذبه های گردشگری کیش

جزیره کیش دارای جاذبه های گردشگری متفاوتی می باشد. در این مقاله به معرفی جاذبه های گردشگری کیش می پردازیم.

جزیره کیش یکی از مقاصد محبوب برای سفرهای داخلی می باشد. کیش در واقع یکی از جزایر خلیج فارس می باشد که دارای جاذبه های طبیعی، تاریخی و تفریحی بسیاری است. به دلیل زیبایی این جزیره و جاذبه های گردشگری آن به این جزیره لقب مروارید خلیج فارس را داده اند. به همین دلیل گردشگران زیادی جزیره کیش را برای مسافرت انتخاب می نمایند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی جاذبه های گردشگری کیش بپردازیم. پس اگر شما هم می خواهید به کیش سفر کنید و یا می خواهید با جاذبه های گردشگری کیش بیشتر آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

جاذبه های گردشگری کیش - ساحل درختان نارگیل

ساحل درختان نارگیل، یکی از متفاوت ترین ساحل های جزیره کیش می باشد :

از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری کیش می توان به ساحل درختان نارگیل اشاره نمود. در این ساحل هزاران درخت نارگیل در مساحتی حدود ۲۰ هزار مترمربع استوار شده اند. ساحل درختان نارگیل در قسمت شرق جزیره زیبای کیش قرار گرفته است. رنگ سبز درختان نارگیل در کنار آب های خلیج فارس منظره ای بسیار دیدنی به خصوص در هنگام غروب آفتاب رقم می زند. علاوه بر این برگ های درختان نخل، سایه بانی دلچسب را برای بازدیدکنندگان فراهم می کنند. در این ساحل امکانات مختلفی همچون جت اسکی، قایق های پدالی و پارویی، امکانات غواصی، آلاچیق  و … وجود دارند.  

پارک های آبی کیش

پارک های آبی کیش، از جمله جاذبه های گردشگری کیش است که نباید آن را از دست بدهید :

پارک های آبی یکی از هیجان انگیزترین جاذبه های گردشگری کیش می باشد که نباید آن از دست بدهید. در جزیره کیش پارک های آبی مختلفی مانند پارک اوشن و پارک آبی بادی مارینا کیش وجود دارند. شما با رفتن به پارک های آبی کیش، علاوه بر استفاده از امکانات درون پارک آبی، می توانید از سالن های ماساژ، رستوران ها و کافی شاپ های مختلف درون آن نیز استفاده نمایید. همچنین در پارک آبی بادی مارینا، شما می توانید تجربه استفاده از وسایل بادی روی سطح آب را داشته باشید و از این تجربه مهیج لذت ببرید.

شهر زیر زمینی کاریز

شهر زیر زمینی کاریز، یکی از جذاب ترین جاذبه های تاریخی کیش به شمار می آید :

شهر زیر زمینی کاریز از جمله جاذبه های تاریخی جزیره کیش محسوب می شود. شهر زیر زمینی کاریز در واقع یک قنات بزرگ با مساحت حدود ۱۰ هزار متر مربع و عمق ۱۶ متر می باشد. از جمله زیبایی های این شهر زیر زمینی را می توان پوشانده شدن دیوار و سقف های آن به وسیله  صدف ها دانست. زیبایی های این شهر زیر زمینی تنها به همین جا ختم نمی شود، بلکه بازارچه و موزه ی صنایع دستی، رستوران های سنتی و مدرنی که در اطراف این شهر قرار دارند، زیبایی آن را دو چندان می کنند. بنابراین اگر علاقه مند به بازدید از آثار تاریخی می باشید، بازدید از این شهر زیر زمینی را فراموش نکنید.

مراکز خرید، از دیگر جاذبه های گردشگری کیش که باید حتما از آن ها بازدید کنید :

بازدید از مراکز خرید، از جمله جاذبه های تفریحی در هر سفر محسوب می شوند. در جزیره کیش نیز مراکز خرید بسیار زیادی وجود دارند که می توانید از آن ها دیدن نمایید و محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید. از جمله مراکز خرید جزیره کیش می توان به مرکز خرید مروارید، بازار مرجان، بازار پردیس، مرکز تجاری کیش و … اشاره نمود.

دوچرخه سواری، از جمله جاذبه های گردشگری کیش است که نمی توان از آن گذشت:

دوچرخه سواری در کنار ساحل و در هوای آزاد از جمله جاذبه های گردشگری کیش بوده و می تواند بسیار لذت بخش باشد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم در صورتی که به جزیره کیش سفر می کنید، حتما دوچرخه سواری را امتحان کنید. شما می توانید انواع مختلف دوچرخه ها را با ارائه مدرک شناسایی معتبر از ایستگاه های دوچرخه سواری متعددی که در جزیره وجود دارند، کرایه نمایید.

شهر بازی هایلند کیش

شهر بازی هایلند کیش، یکی از سرگرم کننده ترین تفریحات در کیش می باشد :

اگر علاقه مند به شهر بازی می باشید، بازدید از شهر بازی هایلند کیش می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. در این مجموعه سر پوشیده، می توانید از انواع وسایل بازی مدرن و به روز مانند اتاق فرار، سینما گیم، سینما ۷ بعدی، چرخ و فلک، سورتمه و … استفاده نمایید. در کنار استفاده از این بازی های سرگرم کننده، می توانید از رستوران، کافه و فضای سبز مجموعه نیز استفاده کنید.

نظرتان را بنویسید