درباره ما

گروه مهندسین و مشاورین ویژن الهیه، گروهی فعال در حوزه املاک است. همانطور که از نام گروه ما پیداست، ویژن و هدفش، فراهم کردن سقفی برای مشتریان است. گروه ما متشکل از مشاورین املاک خبره و فعال در حوزه مسکن است که هم از شرایط بازار مسکن اطلاعات کافی دارند و هم با چند و چون مفاد قراردادهای تجاری در خصوص امور ملکی مطلع هستند. ما می‌توانیم اطلاعات بسیار دقیقی در خصوص نرخ روز مسکن در تهران، کیش و آلانیا ترکیه در اختیار شما قرار دهیم. همچنین در پروسه خرید یا فروش، یک راه بلد و همراه خوب برای شما در زمینه خرید، فروش، اجاره و رهن مسکن خواهیم بود.

اگر قصد خرید ملک در تهران و خصوصا منطقه الهیه را دارید می‌توانید به دفتر مرکزی ما در این منطقه مراجعه کنید. گروه مهندسین و مشاورین ویژن الهیه، در زمان خرید و فروش املاک به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید معامله‌ای سودآور انجام دهید. همچنین در هنگام عقد قرارداد به شما مشاوره حقوقی کامل و دقیقی می‌دهیم تا از هر گونه مشکلی در این زمینه به دور باشید.

اهمیت ارتباط با مشاورین املاک در خرید یک ملک

خرید ملک، چه برای سکونت و چه به عنوان یک سرمایه‌گذاری سودآور یکی از نکاتی است که همیشه مورد توجه قرار داشته است. اما برای اینکه بتوان بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کرد، نیاز است تا از اشخاصی کمک گرفته شود که هم با مسائل حقوقی موجود در زمینه املاک آشنایی داشته باشند و هم اطلاعات دقیقی درباره املاک هر منطقه، خصوصیات آن‌ها، مزایا و معایب آن داشته باشند. بنابراین اهمیت همکاری با اشخاصی خبره و کاربلد در اینجا مشخص می‌شود.

گاها پیش می‌آید که مشاور املاک می‌تواند توصیه‌ای درباره یک ملک یا یک محله به شما بدهد که قطعا اشخاص عادی و یا خودتان نمی‌توانید متوجه آن باشید یا برای پی بردن به موضوع باید زمان بسیار زیادی را صرف کنید.

ویژگی‌های مشاور املاک کاربلد

در نگاه اول،شغل مشاور املاک، از مشاغل ساده به شمار می رود، که هر کسی از عهده آن برمی‌آید. اما اگر کمی با دقت به این موضوع فکر کنیم به خوبی درک می‌کنیم که این شغل از حساسیت‌های خاصی برخوردار است که اگر به آن دقت نشود قطعا مشکلات زیادی هم برای شخص مشاور و هم برای طرفین معامله به همراه خواهد داشت. وظیفه یک مشاوره املاک فقط پیشنهاد یک یا چند ملک و در نهایت بستن قرارداد نیست. یک مشاور کاربلد وظیفه راهنمایی یک شخص از اولین مراحل خرید یا اجاره یک ملک تا زمان اخذ قرارداد را بر عهده دارد. او باید از تمام مسائل حقیقی و حقوقی مرتبط با ملک مد نظر اطلاعات کافی داشته باشد.

مهمترین وظایف یک مشاور املاک حرفه‌ای

از جمله مهمترین وظایف یک مشاور ملک حرفه‌ای و کاربلد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • – تنظیم یک فهرست از املاکی که پارامترهای مد نظر مشتری را دارند و مقایسه آن‌ها از نظر قیمت مسکن، موقعیت مکانی ملک، شرایط مسکن و در نهایت کمک به مشتری برای انتخاب ملکی که به ایده آل او نزدیک باشد.
  • – بررسی دقیق خصوصیات و ویژگی‌های ظاهری یک ملک و توضیح مزایا و معایب آن به مشتری.
  • – مطالعه اسناد و مدارک آن به منظور جلوگیری از هرگونه مشکلی برای شخص خریدار یا فروشنده.
  • – تهیه تصاویر و فیلم‌های مناسب از قسمت‌های مختلف یک ملک برای آگهی و تبلیغات ملک.
  • – بازاریابی و تبلیغات حضوری و مجازی برای سرعت بخشیدن به فرآیند فروش یا اجاره رفتن یک ملک.
  • – کمک به فروشنده برای رفع مشکلات و معایب احتمالی به منظور جلب نظر مشتری و فروش بهتر ملک.
  • – تنظیم قرارداد فی مابین خریدار و فروشنده یا مالک و مستاجر.
  • – انتقال بیعانه و مبالغ توافق شده بین طرفین به فروشنده یا مالک ملک.
  • – و در نهایت یکی از وظایف مهم مشاور املاک، پیگیری مشکلات مالک یا مستاجر در طول مدت قرارداد اجاره است.