خرید آپارتمان فرشته

خرید آپارتمان فرشته، در واقع یک خرید معمولی نمی‌باشد. با توجه به مزیت‌هایی که در خرید آپارتمان‌های این منطقه است، قیمت نیز قابل توجه می‌باشد. اگر فردی به دنبال یک آپارتمان شیک، مدرن، لوکس و لاکچری می‌باشد، خرید آپارتمان فرشته یکی از بهترین و ایده‌آل ترین گزینه‌ها است. می‌توان گفت لوکس ترین و مدرن ترین آپارتمان‌های شهر تهران، در محله و یا خیابان فرشته قرار دارد. البته این خیابان و یا محله، مناسب افرادی است که بودجه‌ی کافی و لازم را برای خریداری آن داشته باشند. زیرا در این خیابان قیمت خانه بسیار بالا است. به طور کل برای خرید هر آپارتمانی باید با تمامی امکانات و ویژگی‌های آن محله و یا خیابان آشنا شد. در ادامه و در بخش‌های بعدی همراه با ما باشید تا در ابتدا موقعیت مکانی و جغرافیایی برای خرید آپارتمان فرشته را برای شما توضیح دهیم. سپس شما را با تمامی خصوصیات و امکانات آن آشنا کنیم، تا بیشتر این خیابان را بشناسید.   

خرید آپارتمان فرشته، چه مزیت‌هایی دارد؟

در ابتدا قبل از خرید آپارتمان الهیه باید با این محله بیشتر آشنا شویم. الهیه، محله‌ای است که در شمال تهران قرار دارد. در واقع خیابان فرشته، یکی از خیابان‌های مهم و اصلی الهیه می‌باشد. البته آنجا را به محله‌ی فرشته نیز می‌شناسند. در واقع خیابان فرشته از معروف ترین خیابان‌های این محله است. امروزه بنا بر دلایلی نام خیابان فرشته تغییر کرده و آن را با نام شهید فیاضی معرفی می‌کنند. البته اغلب مردم هنوز این خیابان را با نام فرشته می‌شناسند. از لحاظ موقعیتی این خیابان به صورت موازی با بزرگراه مدرس قرار دارد. در قدیم در انتهای خیابان فرشته، سه باغ وجود داشت. این باغ‌ها را در آن زمان، باغ‌های فرشته می‌نامیدند. در ردیف این باغ‌ها، خانه‌های ویلایی بسیاری نیز دیده می‌شد. در حال حاضر این باغ‌ها به نام‌های باغ سفارت ترکیه، باغ سفارت روسیه، باغ سفارت آلمان معروف می‌باشند و عموم مردم نمی‌توانند هیچ گونه بازدیدی از این باغ‌ها داشته باشند.

پس از مدت زمانی طولانی و طرح‌های جدیدی که برای شهر تهران در نظر گرفته شد، این خانه‌های ویلایی تبدیل به آپارتمان‌های چند طبقه، برج‌های عظیم، مراکز خرید بسیار بزرگ و پاساژهای بسیار معروف شدند. البته در این مورد آب و هوای بسیار مناسب محله‌ی فرشته را نیز باید در نظر گرفت. از نظر موقعیت جغرافیایی، در شمال خیابان فرشته، بزرگراه دکتر شریعتی وجود دارد. در ضلع جنوب خیابان و یا محله‌ی فرشته، خیابان جردن و بزرگراه مدرس قرار دارد. در قسمت غرب خیابان فرشته نیز، خیابان ولیعصر قرار گرفته است. سه خیابان مهم محله‌ی الهیه که خیابان‌های الهیه، مهدیه و خیابان شریفی منش نام دارند نیز در ضلع شرقی خیابان فرشته و یا خیابان فیاضی قرار گرفته‌اند. در واقع بهترین و مناسب ترین دسترسی‌ها در اطراف خیابان و یا محله‌ی فرشته می‌باشد. البته در مورد دسترسی‌های این خیابان در بخش بعدی به طور کامل توضیح می‌دهیم.

خرید آپارتمان فرشته

امکاناتی که برای خرید آپارتمان در فرشته وجود دارد، کدام است؟

برای خرید آپارتمان فرشته در ابتدا باید با امکانات و ویژگی‌های آن محله آشنا شویم و سپس برای خرید اقدام کنیم. در خیابان فرشته، آپارتمان‌ها و خانه‌های بسیار شیک، مدرن و لوکس قرار دارد. آپارتمان‌هایی شگفت انگیز، لاکچری، پنت‌هاوس‌هایی مدرن و برج‌هایی چشمگیر در این خیابان بسیار زیاد مشاهده می‌شود. به طور کلی در مورد امکاناتی که در خیابان فرشته وجود دارد می‌توانیم به موارد بسیاری اشاره کنیم. همان‌طور که در بخش قبلی موقعیت خیابان فرشته و یا خیابان فیاضی را توضیح دادیم، می‌توانیم به این موضوع اشاره کنیم که دسترسی به این خیابان نسبت به مکان‌های دیگر بسیار راحت‌تر می‌باشد. دسترسی به این خیابان از طریق راه‌های مختلف امکان‌پذیر است. از جمله این راه‌ها مترو، اتوبوس، بی آر تی و تاکسی می‌باشد. اگر با ماشین شخصی قصد دارید به سمت خیابان و محله‌ی فرشته بروید، بهتر است از دو بزرگراه مدرس شمال و چمران شمال مسیر مورد نظر را طی کرده و به مقصد برسید.

در صورتی که تمایل داشته باشید از وسایل حمل و نقل عمومی برای تردد و رفت و آمد به خیابان فرشته استفاده کنید، بهتر است با این مسیریابی بیشتر آشنا شوید. در حال حاضر ایستگاه متروی صدر نسبت به تمامی مسیرها به خیابان فرشته نزدیک‌تر می‌باشد و به راحتی از این ایستگاه مترو می‌توان به انتهای خیابان فرشته رسید. از جمله امکانات رفاهی دیگری که در خیابان فرشته وجود دارد، وجود مجتمع‌های تجاری، انواع مراکز خرید، پاساژهای لاکچری و لوکس می‌باشد. در کنار این مراکز و مجتمع‌های لوکس، امکانات دیگری همچون رستوران‌ها، کافه‌ها و فودکورت‌های متنوعی را می‌توانیم مشاهده کنیم. در خیابان فرشته هرگونه امکاناتی که بسیار مناسب برای سکونت و خرید آپارتمان فرشته باشد را می‌توان مشاهده کرد. امکانات درمانی، خدماتی و تفریحی از جمله ویژگی‌های بسیار خوب این خیابان یا محله می‌باشد که آن را متمایز از خیابان‌های دیگر کرده است.

برای خرید آپارتمان فرشته، باید چه ویژگی‌هایی را در نظر گرفت؟

خرید آپارتمان فرشته

به طور کلی شخصی که جهت خرید آپارتمان فرشته اقدام می‌کند، باید در مرحله‌ی اول دارای بودجه‌ی بسیار مناسب و کافی باشد. زیرا این منطقه و خیابان، آپارتمان‌های بسیار گران و با قیمت نجومی دارد. پس اولین نکته داشتن بودجه‌ی کافی است. در واقع می‌توانیم گران‌ترین خانه‌ها و آپارتمان‌ها در تهران را در این خیابان مشاهده کنیم. پس از اینکه مطمئن شدیم بودجه‌ی کافی برای خرید آپارتمان فرشته را داریم، باید به ویژگی‌ها و امکانات محله دقت کنیم. شخصی که قصد خرید خانه دارد، به دسترسی‌ها باید دقت کند. مسیر مورد نظر باید هم از نظر ماشین شخصی و هم از نظر وسایل حمل و نقل عمومی تجهیز باشد و بتوان به راحتی در آن محل رفت و آمد و یا تردد کرد. در خیابان فرشته این امکان به راحتی وجود دارد.

از ویژگی‌های دیگر، وجود فروشگاه‌ها و مراکز خرید می‌باشد. این موضوع نیز بسیار اهمیت دارد. زیرا هر شخص برای راحتی خود تمایل دارد فروشگاه و یا مرکز خرید را در نزدیکی محل سکونت خود پیدا کند. در خیابان فرشته و یا فیاضی، مراکز خرید و فروشگاه‌های بسیار لوکس، با برندهای معتبر جهانی و همچنین با قیمت‌های بسیار بالا یافت می‌شود. ویژگی مهم دیگری که باید در نظر گرفت وجود مراکز درمانی در نزدیکی محل سکونت است. وجود ۲ درمانگاه در فرشته باعث شده است از لحاظ امکانات درمانی نیز مجهز باشد. می‌توان ویژگی‌های بعدی را به نوع آپارتمان، متراژ آن، نورگیر بودن خانه و نوع بازشوها و همچنین مدل خانه و دکوراسیون آن ربط داد. البته این ویژگی‌ها بستگی به سلیقه‌ی شخصی خریدار هم دارد و متفاوت است. تمامی این امکانات و ویژگی‌هایی که هم در بخش قبلی و هم در این بخش برای شما بیان کردیم، در واقع کمک کننده‌ی این موضوع می‌باشند که با اطمینان راحت‌تری برای خرید آپارتمان فرشته اقدام کنیم.

وجود برج‌های فرشته چه تاثیری در خرید خانه در این خیابان گذاشته است؟

برای خرید آپارتمان فرشته، عوامل بسیاری تاثیرگذار می‌باشند. می‌توانیم به این موضوع اشاره کنیم که وجود برج‌های فرشته تاثیر بسیار زیادی در قیمت خانه‌ها و همچنین در خرید آپارتمان در این خیابان گذاشته است. زمانی که از بزرگراه مدرس عبور می‌کنید به آسانی می‌توانید برج‌ها و پنت‌هاوس‌های لوکس و بسیار لاکچری فرشته را مشاهده کنید. از جمله برج‌های معروف این خیابان، برج پارامیس است. این برج به دلیل طراحی، ساخت و اجرای بی‌نظیر و با شکوه خود، به طور حتم یکی از گزینه‌های خریداران خانه در این منطقه و یا خیابان می‌باشد. این برج دارای ۱۳ طبقه است و به دلیل وجود امکانات عالی، بسیار معروف می‌باشد.